jueves, 22 de julio de 2010

Duatló d'Espot + BI6000 NONSTOP

Doncs objectius del mes de juliol superats amb un 10!!!!!! Duatló d'Espot i BI6000 NONSTOP!!!!

Comencem per la Duatló d'Espot. Dissabte 3 de juliol carreguem tots els trastos i el material i cap a Espot falta gent! Aquesta era la primera carrera del circuit XM Duathlon Series Salomon (duatlons d'alta muntanya)!! La meva intenció era fer dels 15 primers però la cosa va anar més bé de lo esperat i al final 3r a la general i 1er sub-23!!!


Després de passar la nit a l'alberg de La Daina, ens llevem al matí i després de riure una bona estona a l'hora d'esmorzar amb Joan Farnós, Roger Reguant, Barrufet, Thais, Adrià.... toca anar a preparar el material, escalfar i... tret de sortida!! El primer tram de BTT caracteritzat per una pista forestal que pujava fins l'estació d'esquí d'espot. Nomes sortir em vaig col.locar als llocs capdavanters per tal de passar un tram complicat on es podia formar un embut i si arribaves despistat podies perdre la roda dels de davant. Passem el tram complicat i en Xavi Roca es posa davant de tot, l'adelanto i començo a marcar el meu ritme. M'anava distanciant dels meus perseguidors fins al punt que no els vaig veure més! La veritat és que em tobava platòric!!!! rribo a la transició amb uns 3 min d'avantatge del segon; em col.loco les bambes i començo l'espectacular tram a peu. Arribo a dalt del primer collet i ja veig en Gabriel Crosas i l'Erik Diaz que em van atrapant!!! Baixem fins a un estany que no m'enrecordo com es deia (ja en parc natural d'aigüestortes) i allà em va passar en Gabriel i 'Erik. Llavors una altra pujada fins les Picardes, en Farnós i en Dani Terrisse ja em trepitgen els talons, jo ja em comencen a saltar les "rampes". Carena impressionant i baixada fins a la transició, aquí m'atrapa en Farnós i en Terrisse, jo "cuit" però en Farnós que és el mestre dels mestres em dóna ànims i fa que aguanti el patiment. M'enganxo a darrera seu i arribem a la transició amb una mica d'avantatge sobre en Dani. Tornem a agafar la bici i com que és el meu "terrenu" em desapareixen les rampes i torna a donar guerra baixant!!
Al final arribo a meta 3er absolut i 1er sub23!!!!!
Impressionant resultat, impressionant l'ambient i per acabar, com no una bona xerinola amb l'Erik, la Mireia, Roger, Farnós, Adrià, Thais...!!!!!
Anem pel segon objectiu: BI6000 NONSTOP!!!!! Els dies abans els nervis s'apoderaven del meu cos i tenia moltes ganes de començar l'esparrecada màxima!!!!!!!!!!!!
El BI 6000 és una ruta brutal per terres del Ripollès!!!! Sense menysprear la Pedals de Foc que també és per l'estil, el bI6000 és molt més dur!!!
Doncs wenu, dimarts dia 20 ja em tens, a les 4 de la nit despert i esmorzant
per començar a pedalar a les 5. La sortida és a Camprodon, GPS al manillar, enllumenat engegat i a les 5:00 GASSSSSSSSS!!!! Camprodon direcció Sant Pau, Resclusanys i baixada fina el Tubert, aquí ja és de dia i continuo la ruta fins a Beget, Coll d'ares, Molló, Espinavell, Setcases, Tregurà, Collada de Meianell, Ribes de Freser, Coll de Jou, Ripoll, Collada de Milany, Vallfogona, Sant Joan de les Abadesses, Coll de Pal, Collada Verda, Abella, La Roca, Camprodon!!!! UFFFFF quina mà de noms.......!!!!!
El terreny, per flipar, sobretot l'últim coll (Coll de Pal) que pujava amb una pàjara màximaperò el fet de pujar a la posta del sol va donar un toc encantador al bonic paisatge!!!!
Números de la rutilla:
245km
6960m+
16h 8 min efectives
18 h en total
El plan era acabar la ruta nonstop ja que ningú abans encara no ho havia aconseguit (va gent animeu-vos a fer-lo també nonstop).
Donar les gràcies a totes les persones que em van seguir durant l'esparrecada, que em van fer avituallaments, que em van acompanyar en bici, les que no estaven allà però que també em recolzaven, les que em van venir a esperar al final de ruta (em va fer molta il.lusió)!!! GRÀCIES A TOTSSSSSSSS!!!
Les sensacions que vaig tenir, doncs espectaculars, totes plenes de vida; al final Tortell inclòs!!! Durant l'esperxada em vaig trobar a diferents persones i vaig viure anècdotes que no hi ha paraules per explicar-les!!!!! Gent us animo a que també esparrequeu fort que és genial!!!!
Ha estat molt més dura aquesta ESPARRECADA que no la de la BPB de 600 km que vaig fer ara fa poc!!! bé bé bé
Us deixo un enllaç amb informació de la ruta: BI6000
A part d'aquests dos objectius, el mes de juliol ha estat ple d'esparrecades molt molt grans amb diferents persones les quals ens ho hem passat de PM!!!!
Dons res mainada!!JIJIJIJIIJIJ va va salut i a pr nos reptes esparrecadors!!!! k ja tinc ganes de fer la pròxima!!! seeeeeeeeeeeeee
On FIRE salut, curtiment, bon ambient i GASSSSSS!!!!!!!!

1 comentario:

  1. Que dir!!
    Ets el artista de les esparracades sempre donant gass! Si tu dius que la BI600 és lo més dur que has fet,...mare meva, com deu ser la ruta!
    Au pos! A xalar tot el que poguis...
    A reveure
    Koanito

    ResponderEliminar