domingo, 29 de noviembre de 2009

CURTIDA PER GAUDIR I EMMARCAR!!! 400 km i 7370 m+

Això ja feia dies que estava molt parat i el mono per fer una bona esparrecada de terreny anava creixent i creixent fins que.... FINALMENT HA ARRIBAT UNA ALTRA TRINXADA, i akesta vegada TRINXADA DE BIELES MÀAAAAAXIMAAAA!!!

Si si, les previsions meterològiques no pinatve massa bé però.... GASS AKI I GASS ALLÀ!!!

Fa pok que he canviat la roadkbike i ara l'he d'ensenyar fins arribar al punt de que la bici i jo hem de formar una sol ésser que kuan un es fa mal l'altre també li fa mal. Per cert, ara la bike és la PINARELLO FP3:13 CARBON amb grup Champagnolo Chorus full carbon 11s i llantes fulcrum racing zero.


Quan em vaig llevar el divendres els núvols impregnaven el cel però també li donaven un toc de grandiositat i de curiositat. Punt de sortida: Ripoll. Suposadament la temperatura era d'uns 3 graus i cumenxem la surtida a les del amtí direcció Campdevànol, la carretera estreta i poc trànsit (això es bo). Passo pel bonic poble de Gombrèn seguit de la Pobla de Lillet i la Guardiola de Berguedà. A partir d'aquí, vaig començar a enfilar direcció Saldes enmig d'una boira pixanera que donava morbo a la curtida!! just abans de Saldes el temps va canviar radicalment i es va alçar un gran Pedraforca davant meu il.luminat per un sol brutal!!!! Vistes impressionants i el comportament de la PINARELLO brutal. Pfuaaaaaaaaaaaaaaaa

Café i llet a Gòssol i cap a la Seu d'Urgell falta gent. Vaig esparrecar el Col de la Trapa, El Coll de Tossa i el Coll de la Trava. Aquest últim amb caiguda inclosa ja que vaig relliscar amb una bassa d'oli que hi havia a l'asfalt AGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! Per sort, la bici bé, jo una ferideta de no res!!! Vaig arribar a la seu amb uns 110 km a les cames!!!! Bones sensacions!!! els mossos d'esquadra em van veure esangrantat i em volien portar al cap XDDDDD!!!! Lerdussssssssss Gasss i a pedalar homeeeeeeeeeee!!!!

La seu d'urgell direcció Puigcerdà, no vui pas saber la mitjana k vaig fer pk va ser terrible (no he tingut temps de descarregar l'entreno del polar a l'ordinador). Com no s'ha de buscar la millor carretera i per fer la Collada de Tosses vaig pujar per alp direcció la Masella. Bones rampes i bones vistes també!!!! El 39 s'aguanta sense problemes!!! Béeeeee Faig cap de porc (Collada de Tosses) i ara el millor: tot baixada fins a Ripolll GASSSSSSSSSSS i aparteu a les criatures k anem amb sabata plana arran d'alfombraaaaaaa!!!!!!
Total 211 km amb 3770 m+ i 7h 50 min pedalant!!!!!!!!!!! Haurem d'allargar la maneta del gas pk....


Dissabte matí em llevo a les 7:30 i amb 0 graus de temperatura baix amb la PINA (Pinarello) cap a terres franceses Recorregut: Molló - Prats de Molló - Molló (46 km amb 1100m+) amb vistes brutals al golf de Roses i al Canigó. Després dos hores d'entreno de tronc superior, dinar i 80 km més amb roadbike. Recorregut: Molló- Sant Joan de les abadesses- Coll de Santigosa - Olot - Coll de Capsacosta- Camprodon - Molló. (1500 m+) On FIREEEEEEEEEEEEEEE Per cert, amb assistencia parental arribant a Olot!!!! XDD

Per acabar d'aprofitar el cap de setmana hem agut de fer un esforç ja que el vent ha estat molt fort però tot i així hem fet 23 km BTT pel matí per al peu de la Muntanya de Costabona i, a la tarda 40 kilometrets més amb la PINA per acabar d'esparrekar-hooo tot!!!!

Números totals dels 3 dies: exactament 400 km amb 7370 m+

Akesta ja la pudem apuntar al currículum que també és de les bonesssssssss!!!!!! Gassssssss i sobretot Gassssss amb SALUT, CURTIMENT I BON AMBIENT!!!!!

3 comentarios:

  1. Joan, estas com una puta cabra, però la proxima vegada avisa, que m'animaré segur!!!
    Salut, i avera si no et depiles només el que es veu i arribes al entrecuix, marranot!!

    ResponderEliminar
  2. On hi ha pèl hi ha alegria!! XDDDDDD a fonduuuuuuu

    ResponderEliminar
  3. La bicicleta aquesta de les rodetes primes i el manillar en forma de banyes sembla xula!
    A tu no et pari ni cristo ni la sang ni la poli ni res...Ets un monstre de devorar kilòmetres i desnivells i sempre donant gas. Que no pari mai l'esparrecament i no deixis d'encomanar-me les teves ganes. Estic vivint l'efecte Koanet. Gràcies tio
    Au pos
    Salut a reveure

    ResponderEliminar