martes, 1 de junio de 2010

BPB 2010, fulminant récords!!!!!!





Aquest cap de setmana passat, ha tingut sortida la BPB 2010; una cursa de 610 km amb 7200m+ amb bici de carretera! com no tenia ganes de fer alguna animalada i m'hi vaig inscriure, Per poder-hi participar em demanaven haver acabat amb èxit una brevet de 300 o 400 km i vaig anar a fer la de 400 a Saragossa la qual em va anar perfecte!!!


Doncs la ruta era brutal apart dels primers 100 km k transitaven per nacionals sense desnivells!! En total vam ser 184 inscrits i teniem un màxim de 40 h per a realitzar-ho!!

La qüestió era regular els esforços per no "petar" i així ho vam fer i la jugada va sortir perfecte!!!Sotida al Velòdrom d'Horta a les 6:15 del matí. Fins al primer control (Cassà de la Selva), vam anar un grup d'uns 50 corredors al capdavant, fins que va arribar el port de la Pelaia on el pelotón ja es va comenxar a estirar i ens vam quedar un grup d'uns 15 corredors al davant amb bastant avantatge al segon grup.

El segon control estava a Vilajuiga, aqui un corredor es va despenjar ja que va caure i va tenir problemes mecànics a la bike. Passat Vilajuiga, ja vam començar a veure el mar, vistes espectaculars port curts però amb rampes series, un constant puja i baixa i amb temperatures de fins a 36 graus. al coll de Frara es va trencar la carrera completament ja que un paiu va llenxar atac i nosaltres el vam seguir, però ja nomes vam quedar 5 al grupo de davant!!! Javier Iriberri (un crak), Javier Maya, dos corredors més i jo!!


Al km 200 vaig passar una mica de crisi però de seguida la vaig superar!!! 3er control Saint Cyprien i a partir daquí ja saltavem cap a terres del Rosselló passat pel port de Llauró i les quals jo ja em conec una mica, tot el que es Amelie les Bains, St. Llorenç de cerdans.... fins a un altre control a Maçanet de Cabrenys. Encara estavem els 5 integrants i el segon grupillo ja el teniem bastant enrera!! Deixem Maçanet i cap a banyoles falta gent passant per Esponella, Crespià .... no se perquè pero les cames cada vegada responen millor!!! Arribem a Banyoles, casi al km 400, la llum del dia ja comença a minvar!! Plat de pasta al control i gass altre cop!! Banyoles direcció Olot per Mieres, una carretera de repetxons i on comença a tibar marcant algun ritme bastant elevat; una cadencia molt bona i unes sensacions immillorables!!! Un dels integrants del grup comença a flacar i comença a agafar "pàjara" però aconsegueix aguantar el ritme fins al control de Sant Esteve d'en Bas. Després Coll de Condreu, tornu a marcar ritme al pujant i la gent es comença a queixar de que no aguantarem i que no arribarem a BCN! jo els dic: Si home si, tranquils!!!!!! JAJAJAJAJAJ


Ja són negres nits físicament cada vegada em trobu millor (o almenys això sembla), Pujant a Condreu ja només quedem 4 corredors i despres de la baixada, en Javier Maya es queda a Roda de Ter a dormir! Ja només quedem 3, en Javier Iriaberri de Navarra, un de cicles juanito i jo! pujant a la Pollosa torno a marcar ritme!! jajajaajj Anem junts fins a lultim control que estava a Calders. A partir daquí jo i en Javier fem estrategia !!! jajajajaj i ens va sortir rodó!!!! Després de Calders en Javier es va posar a tibar en un portarret, arribem a dalt em dóna la mà i el tiu em diu: "Esta BPB tiene k ser tuya, ya sabes lo que tienes que hacer!!!" Baixant el port, baixava a muerte arriscant a les curves i amb una cadencia de pedaleig molt elevada, a 180 pulsacions, ritme k ja no va baixar fins al Velodrom d'horta. Va ser una crono de 70 km amb molt de gas i on els vaig treure 12 min a en javier i uns 20 min a l'altre!!!! ESPECTACULAR!!

Dades totals: 1er, el millor temps de les 3 edicions disputades, 21h 16 min efectives però en total 23h 00 min, 610 km, 7200m+, moltes anècdotes que no explico i moltes que m'han marcat!!

Donar gràcies a tota la gent que m'ha recolçat, a la gent k m'ha fet d'assistència, als que no han pogut venir a recolzar-me però que també estaven allà, als amics navarresos i sobretot a una gran persona amb la que he compartit les 23 h de BPB, en Javier Iriberri, quin tiu tant GRANNN, espero trobar-me'l aviat en alguna altra curtida!!!!! Salut i sort JAVIERRRRRR!!!!

També contentíssim de la PINARELLO que s'ha portat com una campionaaaaa!!!!!

Res gent, això és un breu resum del que ha estat la BPB!! La veritat és que no hi ha paraules per explicar realment el munt de coses bones que han passat i les sensacions, experiències........

N omés us puc dir una cosa: GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!

6 comentarios:

  1. Hola compañero, mi nombre es Alexander y te escribo desde Tenerife. He visto tu blog a través de otro y la verdad que me parece muy interesante. Yo también tengo otro similar al tuyo y en este cuento mis andanzas en tal bello deporte que practicamos. A partir de ahora me hago seguidor de tu blog y espero pasarte a leer y escribir con regularidad. Un fuerte saludo y a seguir con esos entrenos.

    ResponderEliminar
  2. Juanito, aprofita l'empenta, per pujar a lo mes alt!!!
    1abraçada molt forta ;)

    ResponderEliminar
  3. la mare que et va ......cullonsssssss amb la "canalla" que puja....això no ho pots fer joan!!!!!no tens pietat per els altres,escolta,em dius el teu secret per estar tant fort?no sera que portes el motoret que han inventat que diuen que porta el cancellara?ni tu ni l´erik teniu perdó,i sobretot,vull que quedem algun dia,no per sortir amb bici,sinó per menjar un esmmorzar com déumana i aixi et coneixeré,algú em deu un esmorzar???salutacions per el teu estat de forma brutal.....

    ResponderEliminar
  4. merci amanciooooooooo!!! i tant homeeee!!! fotrem un bon esmorzar amb botifarra i pa am tomata de Molló!!! (aquest és el meu secret)jajajaajaj però després a cremar-ho tot! jajjaaja
    Salut i canvis de marxa XTR!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Felicitaaaaaaaats!!!! vaya Bestia!!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. merci kilian però lo meu no arriba ni a la sola de la sabata del que has fet tu!!!!! FELICITATS A TU CRACK!!!!!! I a veure si algun dia vens per camprodon i nem a fer algun entrenillu amb en Poma, pinsi.....
    cuida't artista
    salut, bieles, manillars i.....metrusssss!!

    ResponderEliminar