jueves, 20 de mayo de 2010

Terra Remences + Brevet 400 Saragossa +........

Feia dies que no actualitzava el blog però per resumir, esparrekades, emocions, bones companyies, patiment, satisfacció, moments inolvidables...... moltes són les experiències que estic gaudint últimament!!!!

Després de la marató de BTT pels deserts aragonesos de Monegros, va tocar tornar als entrenus al costat de grans companyies com són en "Poma", l'Erik Diaz, l'Aitor Romero...... però sense apretar massa ja que l'altre cap de setmana tocava la Volta Ciclista de Terra de Remences, caracteritzada per la seva espectacularitat en algun tram i per algun "portarret" macu macu com el Coll de Bracons. La ruta era de 175 km amb 2700 m+ amb sortida i arribada a Sant Esteve d'en Bas Pujant els colls de Capsacosta, Canes, Bracons i Condreu. En total vam ser uns 3500 participants i en el primer tram de cursa, la pluja va ser la protagonista ja que va provocar varies caigudes. Tot i sortir de posicions endarrerides vam anar remuntant posicions fins atrapar al grup capdavanter el qual es va mantenir fins a la baixada del Coll de Canes on es va dividir. Jo estava en el segon grupilluuuuu fins que va començar la pujada al mític Coll de Bracons amb rampes series series. Allà vaig posar marxet i vaig deixar al grup enrera. Impressionant com em notava pujant, adelantant a algun despenjat del grup del davant. Bé bé bé!!!! Un cop coronat el port, baixada fins a St Pere de Torelló, planejar fins a Manlleu i pujada al Coll de Condreu. en aquest tram vam fer gran pinya amb en Sergi Rodriguez del Salomon Santiveri i l'Albert Banyeres del Muntbikes. Abans d'arribar a dalt del coll en Sergi es va quedar i nosaltres vam continuar fent relleus, molt ben organitzats. El ritme va ser brutal i arribat a dalt de Condreu..... GASSSS iAVALLL k ja olorem la metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Al final, 17è a la general amb un temps de 5h: 8min!!!!! Per acabar una "FESTASSA" a ST Esteve d'en Bas xerrant de les batalletes de cadascú!!!!!!


Passat el finde, més esparrecades per terrenys nous com són el Montroig amb gent espectacular: Koanitooooo, Marianooooooo, Mireeeeeeeeeee, Salvatoreeeeeeee!!!! bé bé terrenu nou "molt ben parit"!!!!
Aquesta setmana ha estat mogudeta mogudeta ja que en un pim pam vaig decidir anar a Saragossa a fer la Brevet 4oo en bici de carretera, l'últim tren que em quedava per poder participar a la BCN- PERPINYÀ- BCN!!!! D'això si que en dic jo una bona esparrekadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Us explico: Divendres plegar de treballar a les 19:30, agafar el cotxe i cap a Saragossa falta gent!!! Arribada a l'hotel a les 00:00 i a dormir que l'endemà ens esperava un bon "tretxuu"!!!!! A les 8 del matí apunt ja per engegar el compta-kms!! EAAAAAAAAA GASSSSSSS Erem pocs, uns 35-40. Sortida a ritme conservador i a partir del km 20, sense voler em vaig posar a davant i vaig deixar tot el grup enrera!! On estan?? Sorprenent, em vaig quedar sol!!!!! Doncs què hi farem, a tibar i GASSSSSS!!!! Fins al km 200, fins a Tudela, bufava un asquerós vent de cara amb ràfeques de fins a 80 km /h!!! Aquest tram va ser un infern i vaig pensar més d'una vegada en abandonar, però vaig pensar: QUÈ COLLONSS!!! GASSSS HOMEEEEEEEEE ;) A més després venia la zona més ben parida de terres navarreses i castella-lleoneses (Moncayo, Puerto Aguarón...) Penúltim punt de control a Calatayud on vaig haver d'engegar ja el llum perquè el sol ja es ponia !!!! La fatiga ja començava a ser considerableee!! Ara si últi control a Cariñena i últims kms per arribar a Saragossa!!! En aquest últim tram va ser posar "ritme locumotor Cancellara" i a fonduuuuuuuu!! Arribada a les 01:00 de la nit i al final 417km / 3555m+/ 16 h efectives pedalant!!!! UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Molts van abandonar i daltres arribaven a les 10 del matí de l'endemà aguantant-se en pinses!!!!!! MOLTTT DURRRRRRRRRRRR!!!!! LA sensació d'anar al límit.... i veure com la superes.... brutallll!!!!!
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ja tinc el "passe" per la BPB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com no, per celebrar la curtida i la victoria del Barça, cap a concert acústic en directe de LAGARTO AMARILLOOO a EMPURIABRAVA amb una gran personaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la qual li havia promès ;) SENSE PARAULES, FLIPANTTTTT!!!!!!!!!!!
Va no m'enrollo més que sinó us deixaré el cap com un timbal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara dos setmanes per gaudir dels bons moments i compartir moltes i més experiènciessssssssssssssssssssssssssssssssss i esparrecadessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!
Salut i bieles companys i companyes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. Enhorabona crak!!!!!
    vas fer un tiempazo als 400kms, que es preparin a la b-p-b. Cada vegada deixes el llistó més alt. Sort i salut!
    Jordi Uró

    ResponderEliminar
  2. Felicitats crac!!
    Que dir, quines esparracades més animals que et fots i a més, ho aguantes. Qualsevol estaria pensant en descansar i tu ja penses en la pròxima.
    Salut i gass!
    A reveure
    Koanito

    ResponderEliminar