lunes, 19 de abril de 2010

Doble km vertical!!!!

Lo millor de tot són les coses improvitzades, sí senyor, així és com ha estat aquest cap de setmana. Dijous passat semblava que seria un cap de setmana normal amb les típiques hores d'entreno ja que no tenia res planejat. Però no, tot va ser parlar amb una bèstia (Marc Serrat) i acabar organitzant una gran curtidota. Ni més ni menys que fer un doble km vertical skyrunning i esparrekant el Puig de Rojà (2724m).

Anem al gra. Dissabte al matí, a les 9, vam quedar amb en Marc i en Pere Aurell al meu poble (Molló), tot s'ha de dir, amb algú se li van enganxar els llençols!!! JAJAJAJAJA Agafem el cotxe i fem aproximació fins a Prats de Molló, lloc on comença l'esparrekament!!!! altitud del poble, 700 m aprox. Comencem a pujar cap al Coll de Cabanelles amb vistes brutals del Costabona i les seves rodalies. El ritme imposat per les dues bèsties de Matadepera comença a ser bastant considerable i comencem a suar la cansalada. El temps no és molt bo però tampoc dolent.

En els primers trams, passem per boscos de freixesi castanyers, després ens endinsem per fagedes, comencem els boscos de pins, arribem al prat alpí i finalment el roquiser. El fet d'anar de 700m a 2700m fa que es puguin contemplar perfectament els diferents estratus alpins. MAGNIFIQUE!!!!!!! LA ruta es brutal i el ritme no afluixa. A l'últim tram de pujada comença a baixar la boira!!! Fem cim i no veiem vistes, llàstima perquè la zona es acullunant!!!! en total han estat 2200 m+ i ara queda baixar-los. GASSSS AVALLL!!!! El tema de conversa és interessant JAJAJAJAAJAJ i com no decidim provar caminots nous. S'ha d'esparrekar tot homeeeeeee. Ja arribant al poble de Prats de Mollo, ens trobem amb la destrucció massiva: un huracà ha rebentat els pins de tota una vessant de la muntanya. Impressionant la xafada però això no ens impedeix travessar el percal com a bons jabalinots!!!!!! Arribem a Prats. Al final 4h 50min.

Per recuperar forces voliem dinar a Prats però aquests gabatxos ja havien tancat la cuina perquè eren les 3 del migdia i ens vam haver de conformar amb una Panaché (clara) a 5 eurus cada una. Va parir quin sablassu que ens van fotre!!!!!!

Per acabar de rematar el dia, res millor que un bon dinarot a Espinavell!!!

Curtida màxima amb dues bèsties d'alta categoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per acabar de matar el cap de setmana!!! Diumenge 160 km roadbike amb 2600 m+ i alguna sèria amb un tal "Tossa de Porc" JAJAJAAJAJA. No està mal!!
DONCS VINGA que això només acaba de començarrrrrrr!!!!!!
GASSSSSSSSS METRUSSSSSSSSS I ESPARREKAMENTAAAAAAAA!!!!!!!