domingo, 25 de abril de 2010

Nous avons reservons!!! JAJAJAJA

Com podeu veure en el títol de l'entrada, el nostre francès no és gaire bo però sí suficient per continuar esparrecant!!! JAJAJAJA

Aquest cap de setmana les zones escollides per esparrecar han estat el Massís del Canigó i la zona d'Oix i Beget.
Guenowwwwww, siguem-hi!!!!

Dissabte al matí va pujar la bestiota d'en Pere Aurell cap a casa (Molló) i què millor que comenxar amb una rutilla de "bikeroad" de 90 kilometrets amb 3h 30 min i 1700 m+ per les contrades garrotxines d'Oix amb rampes del 10%. Això va ser per escalfar les cames jijijijiji. Una volteta molt ben parida. Molló- Camprodon - St. Pau de Segúries - Coll de Capsacosta - Olot- Castellfollit - Oix - Beget- Rocabruna- Molló! GASSSSSSSSSSSSSSSSS

Dinaret a casa per recuperar forces i continua el curtiment. Ara toca estirar un vedell; és a dir, una vaca de la granja de casa està parint i li hem d'estirar la cria. XDD Bé bé bé tot perfecte i el vedell impressionant d'eixerit. L'Aurell està flipant! JAJJAJAJAJ Arriba en Roger Reguant i ens pugen en cotxe fins a la Collada Fonda (1900m) Aquí comença l'esperxada seria.

El temps no pinta gens bé i comencem a enfilar la carena cap al Cim del Costabona (2464m). El ritme imposat és bastant alt, fem cim i comença a ploure, baixem per la cara nord direcció Coma del Tec, trepitgem les primeres congestes i arribem a la Portella de Rojà. Aquí comença el (SHOW) la boira comença a baixar i nosaltres anar seguint. Tot i que ens coneixem més o menys la zona, no podem badar perquè amb la neu i la boira és molt fàcil desorientar-se (cosa que els hi va passar a en Roger i a l'Aurell). Sort que jo encara estava ben orientat sino ja haurien vingut els bombers a buscar-nos!! Travassem el Coll de Roques Blanques (2300m) seguit Pla Guillem i baixem al Refugi de Merialles lloc on passariem la nit i on ens farien un sopar i esmorxar a l'estil "francès". Aquest tram skyrunning han surtit 3h 30 min.

L'endemà ens llevem a les 6:30, esmorzem i comencem l'ascenció cap al cim del Canigó. el temps ens acompanya amb un gran solet. Trobem el camí ple de neu en molts trams però nosaltres endavant anem passant (amb algun renec però) jajajaja travassem cabana d'Aragó, les vistes espectaculars i acullunants. Fem cim pujant l'ultima xemeneia amb neui tornem a baixar per anar a buscar el collet entre el cim del Puig de Rojà i el Cim del Roc Negre per començar a baixar ja cap a Prats de Molló. Lloc on tindríem un cotxe que ens tornaria cap a Molló. Números de diumenge 5h 3 min amb uns 2200 m+. Béeeeeeeee

Dutxada, dinar i anar a veure la victòria d'en Vinoukurov! JAJAJAJA Per acabar de rematar la diada, 20 km de roadbike amb uns 350 m+. BE BE BE BE BE BE GASSSSSSSSSSSS

Doncs wenu, ja en tenim una altra de sèria cap al currículum!!!!!!

Ara a preparar la carrera de Monegros lloc on haurem de tornar a fer notar el..... "FULL EQUIP"!!! YEAHHHHHHHHH

SALUT I METRUS I ESPARREKAMENTA I CURTIMENTA !!!!!!!!!!!!